Lang weekend - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Lang weekend - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Lang weekend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

11 April 2010 | Venezuela, Puerto La Cruz

Ola! Hier weer een berichtje van mij uit Puerto. Het is alweer zondag. Jomig zeg wat gaat de tijd snel. We zitten nu officieel 4 weken hier. En hebben nog 4 weken hier te gaan. Dan nog 2 weken naar Bonaire en Curacao en dan al weer naar huis.

We hebben net even gekeken of we onze vliegticktets konden boeken voor Bonaire en Curacao maar dat wilde niet helemaal lukken.Dus nu maar even vertrouwen op Jakera dat het hun wel lukt om vliegtickters voor ons te boeken.

Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we een olympics gehad tussen the oldies en the newbies (wij dus) en the newbies hebben de olympics met een stand van 2-3 gewonnen! :D
De compitieonderdelen waren: voetbal, basketbal, beach volleybal, danscontest en als laatste onderdeel drinkcontest. We hebben de beach volley, de dans en de drinkcontest gewonnen.
Het was een vrij gelijke strijd en hebben een hoop lol gehad met elkaar.

Zaterdag ook nog even onze oud leraar spaans gezien die voor 2 maanden is geschorsd. Dat was wel even gezellig. Gelukkig zag hij er goed uit en leed hij er niet zo heel veel onder.

Morgenavond maar even onze tas in pakken voor Caripe waar we dinsdag naar toe vertrekken. Voor een weekje. De planning is om te gaan hiken en te klimmen en een koffieplantage te bezoeken en een markt te bezoeken.

Vandaag zijn er 2 nederlanders weer vertrokken uit het kamp dus we zijn weer met wat minder.
Gisteravond nog even een afscheidsfeestje gehad.

Nou dat was het wel weer.
Spreek jullie hier weer waarschijnlijk de dinsdag na de terugkomst van Caripe dus over ong een weekje

Liefs,
Aleida

• 12 April 2010 - 06:15

Marieke Van Den Berg:

Hallo meiden!
    Fijn om weer een bericht te ontvangen.
    Geweldig leuk wat jullie allemaal beleven!
    Het linkt allemaal mooi, ondenemmend en spannend!Een fijne sportieve week in Caripe toegewenst en tot horen, met hartelijke groet,
    Marieke

• 12 April 2010 - 09:03

Ciska:

hoi aleida je hebt via de organisatie extra fotoruimte gekregen 260 totaal nu. Waar blijven jou foto's? anders kan je ze later voor je foto/dagboek gebruiken. veel plezier de komende week.je ouders heb ik nog gebeld en foto's doorgestuurd. gr ciska

• 13 April 2010 - 17:30

Dries:

Jullie zitten nu in Caripe, dus weer een nieuw avontuur. Flink steil klimmetje heb ik me laten vertellen, dus veel succes.

Geniet van de resterende weken en maak er een onvergetelijke tijd van.

Thnks voor de fijne weken.

grtjs, Dries x