Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Bonaire

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

19 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia lieve schatten,

Hoe is het daar in Nederland? Ik vernam dat het wat lekkerder weer werd.
Hier op Bonaire is het heerlijk weer. Elke dag een zonnetje en een flink temperatuurtje. We zijn nu 2 dagen op het eiland en hebben nog niet echt super veel gedaan dan veel relaxen. Gister hebben we een beetje het onderkant van het eiland verkent. En hebben we even op het strand gezeten. Daarna zijn we gaan tanken want de tank van de auto was bijna leeg. Na het tanken nog even naar de supermarkt gegaan om de vergeten boodschappen te halen en daarna heerlijk geluncht met stokbrood en wijn! JUMMIE!!
De rest van de middag een beetje in ons appartement gehangen. TV gekeken even op het terras gelegen en nog meer TV gekeken.
' S avonds pannekoeken gebakken en daar van gesmult en daarna nog meer gerelaxt en daarna bijtijds het bedje ingedoken.

Vandaag gaan we Kralendijk maar een beetje verkennen en vanmiddag misschien nog even naar het strand.
Donderdag willen we naar Klein Bonaire en vrijdag zien we wel wat we doen.
Zaterdag gaan we naar de markt en dan zit onze tijd op Bonaire er al weer op. Terug naar Caracas en daar nog een nachtje overnachten en dan weer naar huis toe.
Daar heb ik best wel weer zin in. Het was leuk 2.5 maand weg maar ben blij als ik weer thuis ben.

Nou dat was het wel weer.
Tot over 6 dagen!

Liefs,
Aleida

• 19 Mei 2010 - 17:14

Tante Marja:

He Aleida
    Fijn dat je weer thuiskomt!! Voorzichtig he enne nog veelplezier en goeie reis!
    Liefs en een dikke X

• 19 Mei 2010 - 18:45

Mama.:

Fijn dat je nog een paar dagen kunnen relaxen.
    Wezijn blij dat je weer naar huis komt.
    Geniet nog maar even.

• 21 Mei 2010 - 14:14

Marry:

Geniet van jullie laatste daagjes van dit grote avontuur! Ik wens jullie een vlotte reis en een gezellige thuiskomst.
    Tot ziens in Bles.

• 21 Mei 2010 - 19:31

Ciska:

geniet nog van een paar dagen zon zee en strand. een hele goede terugvlucht en gauw tot ziens op schiphol.