Toni Kunchi B&B - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Toni Kunchi B&B - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Toni Kunchi B&B

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

14 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia,

Hier weer een berichtje vanuit het zonnige Curacao.
We zitten hier nu al weer 3 dagen en hebben nog 3 dagen in het verschiet hier voor we vertrekken naar Bonaire.
De afgelopen dagen hebben we Willemstad verkent en gister hebben we aan het strand liggen bakken.

Dagje Willemstad:
Dinsdag hebben we onze dag in Willemstad doorgebracht. De hoofdstad van het eiland. Een gezellige boel daar. Allemaal gekleurde huisjes en een hoop vrolijke mensen. We hebben Fort Amsterdam en het Riffort bekeken. En we hebben even de synagoge van de buitenkant bekeken. Intree was nog al een duur grapje dus dat hebben we maar laten schieten. 's middags hebben we heerlijk aan een terrasje aan het water gezeten en heerlijk wat gedronken en gegeten. Iets later zijn we een beetje aan de wandel gegaan en kwamen per toeval de vliegmaatschappij tegen waar wij onze vliegtickets wilde boeken voor Bonaire en terug naar Caracas. En met nog meer geluk! Hij was nog open ook dus wij snel naar binnen om onze vliegtickets te boeken. En ja hoor nog geen kwartier later waren wij in het bezit van 2 vliegtickets voor Bonaire en Caracas.
Zo dat is mooi! Want dan kunnen we nu ook ons hotel voor ons laatste nachtje in Caracas boeken!!
Hierna zijn we opzoek gegaan naar een restaurant om te avondeten. En we hebben een prima restaurant gevonden genaamd Par La Mar. Het eten was er heerlijk en we zaten op een prachtige lokatie aan het water.
Na heerlijk te hebben gegeten daar zijn we weer vertrokken naar onze bed en breakfast en hebben we daar de rest van onze avond door gebracht.

Playa Mambo Beach:
Gister zijn we heerlijk naar het strand geweest. En wel naar Mambo Beach. Een erg commercieel strand maar afgezien van dat wel erg gezellig. Heerlijk op strandstoelen gelegen en genoten van de zon. En weer een boek uitgelezen! Dus nu mijn laatste week weer even aan een nieuw boek beginnen!! Na een uurtje of 4 op het strand te hebben gelegen merkte ik dat ik behoorlijk aan het verbranden was (lang leven de malariatabletten! Vervloekte dingen!)
dus vond ik het tijd om de zon achter mij te gaan laten. En dat was maar goed ook want eenmaal thuis kwam ik er achter dat ik er bijna als een kreeft uit zie. Mijn boven benen zijn bijna helemaal rood en mijn gezicht en mijn borstkas hebben ook een aardig rood kleurtje. Na het strand nog even wat gedronken op een terrasje en toen maar weer terug gegaan naar onze b&b. Hier de rest van de middag nog even doorgebracht door te douchen te internetten en wat te lezen in een boek van Herman Finkers. Briljant!!
Daarna zijn we 's avonds heerlijk eten gaan halen bij TacoTime en hebben we daar heerlijk van gesmuld. Voor de rest van de avond nog wat met elkaar gekletst en bij de NL-ers het briljante kaartspel Shithead geintroduceert! Een groot succes want we hebben volgens mij wel 9 potjes gespeelt!!

Vandaag moeten we nog even kijken wat we gaan doen! Misschien wel het seaquarium bezoeken. Maar eerst even een begroting maken van hoeveel geld we nog hebben om hier op Curacao uit te geven!!

Nou spreek jullie snel weer! Nu even douchen en aankleden en dan zien we wel weer verder.

Tot over andere halve week!

• 15 Mei 2010 - 17:32

Martha:

Hoi,

Geniet maar van het mooie weer!
    Bedankt voor je reactie op mijn www.
    groetjes Martha

• 15 Mei 2010 - 18:13

Ernestina:

Heerlijk die zon geniet er maar van.
    Hier wil het nog niet echt lukken met het weer verlang naar de zon maar dan moet tie wel komen.
    Lijkt me heerlijk om een paar uurtjes in de zon te bakken met n boekie!Maar wie weetkomt tie snel !!!!
    Nou meis veel plezier nog!
    Lieve groet van ons allemaal!!

Ernestina