Hotel La Parada - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Hotel La Parada - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Hotel La Parada

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

23 Mei 2010 | Venezuela, Catia La Mar

Ola chico's,

Hier waarschijnlijk een van de laatste berichten van mijn reis. Vandaag zijn we weer veilig aangekomen in Caracas. Hier overnachten we nog 1 nachtje en morgenavond om half 7 (lokale tijd) vliegen we weer terug naar Duitseland en dan weer op naar Amsterdam waar we als het goed is om half 1 ´s middags (NL tijd) weer aankomen.

De laatste dagen op Bonaire waren heerlijk en we zijn helemaal tot rust gekomen. We hebben nog wat middagen aan het strand gelegen en wat terrasjes afgegaan. De markt is niet gelukt want die konden we niet vinden. Dat was wel jammer maar het is niet anders.

Morgen zie ik als het goed is German (een vriend) nog een gaan we waarschijnlijk Caracas verkennen. En morgenmiddag vanaf 1 uur zijn we weer op ´t vliegveld te vinden. Mijn eerste bericht weer hier zal dan waarschijnlijk vanuit huis in Bleskenscity wezen. Ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien. Dus nog 1,5 dag en dan zie ik jullie weer.

Liefs,
Aleida

• 24 Mei 2010 - 06:26

Ciska:

een hele goede terugvlucht van ons allemaal. gr aan marielle.

• 24 Mei 2010 - 13:33

Martha:

Ik hoop dat je een goede terugvlucht hebt.
    Welkom terug!

Martha

• 24 Mei 2010 - 17:28

Tante Marja:

Goede reis!en Welkom thuis....we zijn blij als we weer veilig en gezond thuis bent!

• 24 Mei 2010 - 20:12

Mama:

Een heel goede terug vlucht toe gewenst.

liefs van ons .