Caripe - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Caripe - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Caripe

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

21 April 2010 | Venezuela, Puerto La Cruz

Ola chico's

Hier weer een berichtje vanuit het nog steeds zonnige Venezuela. We hebben er weer een tripje op zitten. En wel het tripje naar Caripe. We zouden eigenlijk op een dinsdag vertrekken naar Caripe maar omdat ze problemen hadden met de Jeep werd dat een dag later en vertrokken we dus pas op een woensdag. Daar hebben we de eerste nacht geslapen in tenten en hebben we ons met z´n alle ontfermt over een schattig poesje en die maar Eddie genoemd! ;) Ook hebben we de grot van de Guacharo vogels bezocht. Dat was wel leuk.

De tweede dag zouden we gaan klimmen maar dat ging niet door omdat het ´s middags begon te regenen en we opverdeeld waren in 2 groepen. We zijn uiteindelijk ook maar een dag eerder naar de lodge gegaan omdat het zo regende want een aantal tenten waren ingeregend.

Hier zijn we de rest van de week gebleven en we waren dus gezegend met een bed en een douche. Heerlijk! dat hebben we in de Delta moeten missen. We hebben vaak gehiked. We hebben de Cerro Negro getroseert en dat was best pittig. Maar ik heb het gehaald en dat vind ik heel wat! Ik ben best wel een beetje trots op mijzelf.

Voor de rest hebben we nog de markt bezocht en een koffieplantage. Ik had van beide activiteiten iets meer verwacht dus dat viel eigenlijk een beetje tegen. Owja dat vergeet ik bijna: ik heb uiteindelijk nog wel geklimd hoor. Maar dat was best lastig want je kon nou niet echt heel duidelijk je voeten ergens kwijt. Maar het was leuk en daar ging het om.

Deze aankomende dagen vertrekken we met de groep naar Isla Margarita. Vannacht om 2 uur vertrekken we en dan zijn we zaterdag om 2 uur ´s middags weer terug in Playa Colorada. En dan vertrekken we een zondag naar La Gran Sabana. En als we dan weer terug komen dan zit onze tijd bij Jakera er jammer genoeg al weer op. Daarna nog een paar dagen Bonaire en dan nog een paar dagen Curacao en dan zit het er weer op. Dan weer terug naar het hopelijk dan zonnige Nederland;)

• 21 April 2010 - 20:10

Johanneke:

Een paar dagen dit en een paar dagen dat hahahhaa..
    Klinkt allemaal errug vet. Jij kan in ieder geval zeggen dat je ergens heen bent geweest en dingen hebt gezien :). Which is more then the most of us ;)

Meissie pas goed op jezelf en Marielle :)

xx, Johanneke

• 21 April 2010 - 20:19

Marieke:

Hallo meiden!

Tot nu toe een heel afwisselende spannende, sportieve reis met practig weer en... zelfs veel regen!
    met hartelijke groet,

Marieke

• 21 April 2010 - 20:25

Tante Marja:

He Aleida, wat maak jij veel mee zeg! wat een avonturen!! Gelukkig he je het naar je zin! En is alles nog goed met je!!Nou nog veel plezier he..enne pas goed op jezelf!!

van mij

• 21 April 2010 - 20:30

Ciska:

leuke foto van jullie en wat een trip we zien uit naar die andere 1000 foto,s heel veel plezier.