We zijn in Curacao!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu We zijn in Curacao!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

We zijn in Curacao!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

11 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo daar!

We zijn in Curacao hoor! Na wat moeite om een vliegticket aan te schaffen op Caracas zijn we toch aangekomen. En wel gisternacht. We zijn vanaf het vliegveld door een taxichauffeur naar een hotel gebracht en daar hebben we heerlijk kunnen slapen. Een zalig 2 persoonsbed!! Na een goede nachtrust vanochtend een heerlijk ontbijt met weer eens een kopje thee. Jongens wat heb ik dat gemist de afgelopen 2 maanden.

Na het ontbijt besloten om Willemstad maar even te verkennen. Het is hier in Curacao heerlijk weer en erg levendig.
Dat weekje hier gaat helemaal goed komen! Lekker uitrusten van alle activiteiten die we in Venezuela hebben beleefd.
Het was trouwens wel raar gister om afscheid te nemen. Vooral van een ander NL meisje wat daar als enige van onze groep nog een maand langer blijft.
Ik ben met hele gemende gevoelens vertrokken. Aan de ene kant had ik heel veel zin om naar Curacao te gaan maar aan de andere kant baalde ik er ook wel van dat we Venezuela gingen verlaten. Ik heb het er super naar mijn zin gehad ondanks dat ik af en toe toch ook wel wat mindere momenten had. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik naar Venezuela ben gegaan!!

Voor iedereen die van avontuur houd is het zeker een aanrader!
Nu nog even twee weken lekker relaxen en bijkomen! En dan komen we weer terug naar NL voor het gewone leven!
Vandaag ook even een simkaart aangeschaft dus Pap en Mam er komt zo meteen een smsje aan!!

Nou dat was het wel weer!
Spreek jullie snel!
Liefs,
Aleia

• 11 Mei 2010 - 15:27

Tante Marja:

He Aleida

Nou veelplezier in curacao he!!!
    do X

• 11 Mei 2010 - 16:58

Pa:

Fijn dat je het toch gelukt is om een ticket te krijgen, en dat je veilig bent aangekomen in curacau.
    Ik zie je SMSje wel tegemoet.

Tot horens Pa

• 12 Mei 2010 - 11:16

Ernestina:

Geniet meid!!

Liefs van Jan Ernestina Claudia en Sven.

• 12 Mei 2010 - 17:57

Marry:

Hoi Aleida, Geniet nog even van 2 weekjes mooi weer en breng dan de zon maar voor ons mee! Wat leuk om te lezen dat je daar een goede tijd hebt. Groetjes uit een koud en nat Bles.

• 14 Mei 2010 - 17:42

Ciska:

wat een relax 2 weken. we zijn jaloers op julie. kunnenm jullie wat zon meenemen in je koffer? dat hebben we hard nodig.geniet van de laatste week vakantie daar. gr ciska