Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

10 Maart 2010 | Nederland, Bleskensgraaf

Hallo Allemaal,

Nog 3 dagen en dan is het zover. Om 7.15 uur zitten we in de lucht. En we moeten 3 uur van te voren inchecken dus moeten we al om 3:15 uur van huis vertrekken. Dus dat word de avond er voor vroeg naar bed als dat gaat lukken.

Vorige week zaterdag heb ik mijn Nederlandse reisgenootjes al ontmoet en wij zijn de enige 2 die al op zaterdag vliegen.

We overnachten in een hotel dicht bij het strand dus dat moet wel goed komen.

Het groepje was erg gezellig dus dat moet wel goed komen die 8 weken lang.

Ik denk dat het eerst volgende bericht dat je van mij kunt verwachten hier zal waarschijnlijk vanuit Venezuela zijn!

Dus dit was het voor nu.

Groetjes,
Aleida

• 11 Maart 2010 - 13:28

Marry Jongeneel:

Ha Aleida, wat leuk om jullie via internet te volgen. Ook voor de thuisblijvers altijd gezellig als er mensen een reactie plaatsen (je kunt wel merken dat ik maandenlange ervaring heb als thuisblijver!). Mirjam en Mike hopen over 4 weken weer naar Nederland te komen. Nog even kijken hoe het met hen gaat: www.mirjamenmikeinafrika.waarbenjij.nu
    Sterkte bij het afscheid nemen en een onvergetelijke reis gewenst,
    Marry

• 12 Maart 2010 - 18:51

Ciska:

aleida heel veel plezier daar in het verre venuzuela met marielle en de rest van de groep. we volgen jullie. gr ciska