Caracas, here we are!! - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Caracas, here we are!! - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Caracas, here we are!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

13 Maart 2010 | Venezuela, Caracas

Hallo Allemaal,

Hierdan het eerste bericht van uit ons hotel in Caracas. De vlucht was erg lang maar we hadden een vrij luxe vliegtuig! We konden film kijken op een schermpje (Ja pap en mam dat konden jullie niet he toen jullie naar Isreal vlogen) Dus daar heb ik smakelijk gebruik van gemaakt natuurlijk! Ook nog even een uurtje geslapen in het vliegtuig want het was toch wel erg vroeg vanochtend om 02.30 uur je bed uit!!

De vlucht is prima verlopen en we kregen genoeg te eten en te drinken en het was nog eens te eten ook! Het moet niet gekker worden!!
Bij aankomst op Caracas werden we direct geholpen en dat was wel erg fijn!! Even geld gewisseld en toen met onze taxi naar het hotel!
Wat overigens een klein wallhalla is! Het strand zit recht tegenover ons hotel dus beter verzinnen kun je het niet als je het mij vraagt:D

Het is hier nu kwart voor 5 in de na middag terwijl jullie denk ik al lang en breed in jullie bedje liggen gaan wij nog even door!!

Morgen vertrekken we om kwart voor 7 ´s avonds (lokale tijd). Op naar Barcelona in Venezuela en dan begint ons avontuur echt! Nou tot gauw!

Liefs vanuit een zonnig en warm Caracas!
Aleida

• 14 Maart 2010 - 13:42

Marry:

De kop van jullie avotuur is er af! Geniet vooral maar van het feit dat er nog 69!! dagen te gaan zijn. Geniet van het zonnetje en zorg dat je niet verbrandt. Ik blijf jullie volgen vanuit Bles,
    Marry

• 15 Maart 2010 - 08:08

Marieke:

Hoi meiden, fijn dat de reis zo goed verlopen is, nu vandaag het laatste stuk nog naar Barcelona en dan begint het avontuur pas echt!!
    met hartelijke groet, Marieke