Over 2 weken... - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Over 2 weken... - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Over 2 weken...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

28 Februari 2010 | Nederland, Bleskensgraaf

Heey,

Nog maar 2 weken en dan is het zover! Dan ga ik er vandoor! Op naar Venezuela. Ik vind het best spannend omdat ik niet weet wat ik er van moet verwachten maar heb er in ieder geval wel zin in.

Aankomende donderdag heb ik mijn eindgesprek op school. Hopen dat we dat halen!

Vorige week vrijdag heb ik afscheid genomen op mijn stage en heb ik nog een leuk afscheidscadeautje gehad!
Een 'Typichal Dutch' mandje voor als ik heimwee krijg!

Deze week ga ik nog even wat laatste dingenjes aanschaffen voor de reis en zaterdag 6 maart zal ik alvast een van de meiden ontmoeten die ook meegaan. Lijkt me gezellig!

We gaan met een groepje van 5 mensen uit nederland. Waaronder 1 jongen! En tot nu toe gaat er ook 1 meisje uit Duitsland mee.

Nou dat was het wel weer.