Het Programma - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Het Programma - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Het Programma

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

30 Januari 2010 | Nederland, Bleskensgraaf

Nog 5 weken en dan is het zover!
Misschien is het wel zo leuk als ik de dingen die op het programma staan alvast met jullie deel dus hieronder het programmaoverzicht:

Week 1 en 2 - Palaya Colorada
Intensieve Spaanse les, kook- en salsales, tochten naar eilnadjes, watervallen en naburige dorpen, outdooractiviteiten (abseilen), 3 daagse kajaktocht (dolfijnen spotten)

Week 3 - Caripe
Spaanse les, bezoek aan koffie- en fruitplantage en lokale markten, trektochten door de bergen, overnachtingen in tenten.

Week 4 en 5 - Orinocodelta
Kajakexpeditie van 10-12 dagen door de rivierdelta, savanne en jungle, bezoek aan afgelegen dorpen van de Warao indianen, kennismaking met het leven van de indianen (vissen, survival, slapen in hangmatten)

Week 6 - Playa Colorada
Intensieve Spaanse les, kook- en cultuurles, sportieve activiteiten (beachvolleybal met de lokale bevolking, snorkelen) excursie naar Cumana

Week 7 en 8 - Gran Sabana
Jeepsafari naar de mystieke hooglanden, bezoek aan dorpen van Pemon indianen, Spaanss les (alleen in de eerste week), beklimming van de tafelberg Roraima(trekking van een week), overnachtingen in tenten.

Dit is het programma dat wij in de komende 8 weken zullen volgen. Wat de precieze volgorde daar van gaat zijn dat weet ik niet maar dat merken jullie wel als ik een blog schrijf hier!

• 18 Februari 2010 - 09:05

Marielle:

Ik heb er ook zin innn...!! Zo eng allemaal :P

• 18 Februari 2010 - 09:05

Teuna:

wauw meissie! ziet er goed uit.. ik zal je volgen!

• 18 Februari 2010 - 18:09

Jozien:

Wens je heel veel plezier en zegen daar!
    Gebruik je gevoel voor avontuur altijd positief!

Groetjes Jozien

• 09 Maart 2010 - 15:25

Marieke Van Den Berg:

Hoi Aleida, een goede reis en fijne tijd samen met Marielle en de andere reisgenoten toegewenst!
    Souburggasten en Anneke,Marjan,Marieke.