Verklaring Omtrent Gedrag en Creditcard aanvragen - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Verklaring Omtrent Gedrag en Creditcard aanvragen - Reisverslag uit Bleskensgraaf, Nederland van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Verklaring Omtrent Gedrag en Creditcard aanvragen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

23 Januari 2010 | Nederland, Bleskensgraaf

Heej hallo allemaal,

Weer een stapje dichterbij Venezuela!
Ik heb vorige week dinsdag mijn Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan gevraagd. Ik kwam aan op het gemeentehuis en het was er best wel druk. Toen was ik eindelijk aan de beurt was ik mijn legitimatie vergeten dus mocht ik weer terug naar huis om mn paspoort eerst weer te halen. Toen ik terug kwam was het gelukkig niet druk meer dus werd ik zo geholpen! Ze hadden gezegd dat ik minstens 2 weken moest wachten op ontvangst via de post maar hij kwam deze week al binnen. De persoon die het onderzoekt bij Justitie had het dus klaarblijklijk dus niet druk! ;)

Deze dinsdag ben ik bij de bank mijn Creditcard aan wezen vragen! Ik kreeg hem gelukkig wel aangevraagd want dit gaf bij mijn vriendin Marielle nog wel wat problemen. Gelukkig hebben we nu tenminste wel 1 creditcard. De vrouw van de bank was heel aardig en behulpzaam. Ik heb gister en vandaag een deel voor m'n creditcard binnen gekregen!

Nou dat was het wel weer.
Liefs,
Aleida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleskensgraaf

Spaans en Avontuur

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

De vuelta en Holanda

23 Mei 2010

Hotel La Parada

19 Mei 2010

Bonaire

14 Mei 2010

Toni Kunchi B&B

11 Mei 2010

We zijn in Curacao!!
Aleida

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 23382

Voorgaande reizen:

13 Maart 2010 - 25 Mei 2010

Spaans en Avontuur

Landen bezocht: