La Gran Sabana 2 - Reisverslag uit Santa Elena, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu La Gran Sabana 2 - Reisverslag uit Santa Elena, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

La Gran Sabana 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

09 Mei 2010 | Venezuela, Santa Elena

Ola!
Daar ben ik al weer! Jullie zullen wel denken! Jomig die heeft de smaak te pakken.
Tja sorry over de Gran Sabana heb ik nou eenmaal veel te vertellen.

Ik was geeindigd met onze laatste dag in het hotel na de beklimming van Roraima. De dag er naar zouden we weer terug naar Playa gaan. Aangezien onze tweede jeep nog steeds niet werkte moesten we dit met de bus doen. De ene helft ging met de jeep en 6 personen en de leraar spaans gingen met de touringcar. Ik was samen met alle andere nl meiden en de duitser en de engelsman op de bus ingedeeld. De bedoeling was in eerste instantie dat we om 11 uur 's morgens op de bus zouden stappen maar aangezien de bus al helemaal vol zat moesten we wachten tot half 9 's avonds. Dus hebben wij ons sierlijk kapot verveeld aangezien bijna niemand van ons meer geld had. We hebben ons maar een beetje vermaakt met kletsen en het bijschrijven van ons dagboek. Nouja de dames dan in ieder geval.

Na een mager dinertje van één pizza die we met zijn 7e moesten delen zijn we om half 7 opgehaald door een vriendin van Luis (onze gids) en zijn we door haar naar de busterminal gebracht. Daar moesten we nog even een uurtje op de bus wachten voor we konden gaan. Eenmaal op de bus zijn we snel gaan slapen en hebben we tijdens de hele rit gelukkig maar 4 keer controle gehad van de juut! Ow ja! Een van ons moest er alleen wel een keer uit om zijn tas te laten controleren maar toen ze niks konden vinden konden we snel weer verder.

Maar mensen zeg wat heb ik veel geslapen. Ik heb nog nooit zoveel geslapen op een dag. De bus was qua slaapgelegenheid een stuk comfortabeler dan de jeep. Meer dan de helft van de reis geslapen. Voor de rest niet zo heel veel beleefd onderweg. Afgezien dat we een ontzettende omweg hebben moeten maken en we dus uit eindelijk wel 23 uur in de bus hebben gezeten. Maar goed we hebben het overleefd en zijn heel huids weer in Playa aangekomen. En we hadden eindelijk eten want een normaal ontbijt en lunch hebben we nou ook niet echt gehad.

Nu zijn we bezig aan onze laatste dagen hier in Playa. Morgen vertrekken we naar Curacao!!
Dus tot dan!!

• 09 Mei 2010 - 16:26

Tante Marja:

He,
    Nou alweer een berichtje, wat een verrassing! Nou veel plezier op curacao he!Enne 23 uur in een bus zitten, vreeeesselijk!Maar je hebt het overleefd! doei

• 09 Mei 2010 - 16:44

Mama.:

Wat een belevenissen zijn
    het.Wat een sportiviteit
    geweldig.Wat zullen jullie met elkaar genoten
    hebben.Venezuela zit er weer op.Nu nog twee weken naar Curasauw en Bonaire. Veel plezier en samen genieten.

Groeten Mama
    xxxx jes.

• 11 Mei 2010 - 13:59

Martha:

Hoi,

Wat maak je veel mee!
    En nu dan nog naar Curacao. Wat ga je daar doen, uitrusten? Ik lees het wel.
    groetjes Martha