Al weer 2 weken voorbij - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu Al weer 2 weken voorbij - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Aleida Oskam - WaarBenJij.nu

Al weer 2 weken voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aleida

27 Maart 2010 | Venezuela, Puerto La Cruz

Hej hallo allemaal,

Er zijn al weer 2 weken voorbij hier in het zonnige Venezuela. We hebben de afgelopen twee weken nog een vrij rustig programma gehad. De groep is best gezellig.

We hebben gekayakt en geabseild van de waterval en we doen meestal ´s morgens even een berg beklimmen om wat conditie op te bouwen. Alles wat je doet is wel even wennen maar wel heel gaaf.

De lodge waar we verblijven is netjes en goed. Je wordt er goed geholpen als je vragen hebt en over de faciliteiten mogen we niet klagen. We hebben ook al een rondje door het dorp gemaakt en gezien hoe de rest van de mensen daar leven.
Ook al een avondje salsa les gehad en gisteravond een avondje merengue dat was wel grappig maar nog best lastig. Ook hebben we met enige regelmaat spaanse les. Dit zijn altijd wel gezellig lessen. We hebben namelijk best een leuke leraar dus er wordt een hoop gelachen tijdens de les. Het spaans spreken gaat steeds beter alleen aan het einde van de lessen ben ik mijn concentratie altijd een beetje kwijt. Maar ach dat komt wel goed.

Voor de rest hebben we aan het strand gelegen of gewoon in de lodge verbleven. Die aankomende 6 weken komen we hier wel door. De tijd gaat erg snel merk ik wel. Dus voor alle thuisblijvers. I´ll be back in no time;)

Aankomende week gaan we voor 10 dagen de Orinoco Delta in dus jullie zullen denk ik pas in het weekend daarna weer wat van mijn vernemen met weer een ervaring rijker.

Owja vandaag nog geprobeerd om travellers cheques in te wisselen bij de bank hier maar daar doen ze hier blijkbaar niet aan dus dan toch maar even aan de manager van Jakera vragen waar hun die dingen in wisselen.

Nou dat was het geloof ik wel weer.
Spreek jullie gauw.
Liefs aleida.

P.S. wil je wat foto´s van onze avonturen zien dan moet je even naar de weblog van marielle.

• 27 Maart 2010 - 18:28

Marry:

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Klinkt spannend: abseilen,berg beklimmen. Veel peddelplezier de komende week! Groetjes uit Bles, Marry

• 27 Maart 2010 - 19:08

Ciska:

wat goed dat jullie het naar je zin hebben. en wat een ervaring. ben je ook al zo/n knapperd tegen gekomen? heel veel plezier de komende week bij ons gaat de klok een uur voorruit dit weekend. gr ciska

• 28 Maart 2010 - 21:04

Teuna:

goed bezig meid! je hebt het naar je zin! ik ben nu al jaloers:D:D

xxxxx

• 30 Maart 2010 - 11:04

Ernestina:

Geniet!!!

Liefs van Jan Ernestina Claudia en Sven.